6/28/2015










Dungarees - Zara / Top - Atmosphere / Bag - Newlook / Sneakers - New Balance

13 komentarzy:

  1. Fenomenalne połączenie. Całość bardzo mi się podoba.
    Jeszcze ta Twoja pozytywna energia. Super. ;)

    Pozdrawiam,
    Birginsen.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę tych ogrodniczek! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna stylówka :) szczególnie podobają mi się ogrodniczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Kopara opada! Świetne buty :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja , mega pozytywne zdjęcia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. That dungaree is a really source of inspiration! Beautiful photos: you are really happy! I'm Eni, blogger from Italy. If you want take a look on my blog and let me know what you think. Have a nice day, kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz, zestaw super pozytywny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo przyjemny look! zainspirowałaś

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie się prezentujesz, tak na luzie i bardzo wakacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podoba mi się takie połączenie! wyglądasz nieziemsko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz ! Ogrodniczki są genialne ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. O! jaka Ty słodka jesteś. Cukiereczek;-)
    Bardzo podoba mi się ten zestaw. Nadeszło wreszcie lato i wyglądasz adekwatnie - wakacyjnie, na luzie, radośnie.

    OdpowiedzUsuń

Jesteśmy ciekawe twojej opinii i zdania na tematem tego posta! Dziękujemy za komentarze i obserwacje bloga <3